Hledat
Počasí
Počasí Praha 10 - Slunečno.cz
Nejnovější seriály
Hodnocení na SerialZone.cz
Řekli o jídle…

- "Objev nového jídla znamená pro člověka mnohdy více, než objev nové hvězdy"
Savarin

- "Gurmán, který myslí na kalorie, je jako prostitutka, která se dívá na hodinky"
James Beard

- "Největším nepřítelem českého kuchaře je jeho fantazie"
Zdeňek Pohlreich

Rubriky
Archiv
TOPlist
TOPlist
QR Code

QR Code

Anketa
Radar

!! A dost !! >> Značkové prodejny O2 z pohledu zákazníka

Dokonalá sluchátka v cenové relaci kolem pěti tisíc korun jsou snem každého audiofila. Rovnou přiznávám: "já si něco takového nemohu dovolit". Jsou ale občas možnosti…
Dík svému zaměstnavateli jsem hrdým uživatelem tzv benefitů. V mém případě platební karty s určitým obnosem jež se nechá využít k ledasčemu. Jen k běžným nákupům moc ne. Já sám ji obvykle používám například v lékárně či u optika. Velmi výhodné. No a pak je tady ještě jedna možnost. Mohu nakoupit cokoli v prodejnách O2. Tak proč to nevyužít?


Rozhodnul jsem se pro ta sluchátka. Mám li přiznat své pocity z takového nákupu, není moc o co stát. Opět každý audiofil ví, že za 5000,- Kč se nechají koupit daleko lepší kousky než Beats Audio Solo HD. Na druhou stranu ale, já je mám vyzkoušené a než utratit tu hodnotu za cokoliv byť i lepšího v hotovosti, to raději vemu tyto za benefity. Rozhodnuto, jdu do nich.
Takže znovu od začátku. Druhého.
Strávil jsem odpoledne mnoha pokusy zatelefonovat do jedné ze tří prodejen O2 v Praze které je mají dle popisu na webu mít na skladě a v prodeji. Nedovolal jsem se. Ale to je pro tyto prodejny typické. Mají tam mimo jiné příliš práce s vymlouváním děr do hlav zákazníků. Takže jsem se tam druhý den rozjel. Abych zjistil že nejsou. Tedy ta sluchátka. Cestou domů mne naštěstí dost rychle napadlo, že bych mohl směr své cesty lehce stočit a zamířit do druhé z těch již zmíněných prodejen. A samozřejmě vybaven kvalitní elektronikou jsem nezapomněl vyhledat je na webu a dvakrát se pokusit tam pro jistotu zavolat. No co myslíte?
Ach jaképak štěstí…
Po příchodu do prodejny jsem si poctivě nechal vytisknout lísteček s pořadovým číslem a dvacet minut poslouchal úchvatné nabídky jednoho ze svých kolegů. Já to ještě nenapsal? Ano, pracuji v téže firmě. Jen na dosti odlišném postu. O tom ale potom. Po tomto martýriu jsem konečně dostal svůj prostor. Vyslovil přání a… ten mladý muž mi ze skladu přinesl něco jiného. No co, já to nechtěl. "Takže prosím vás pěkně, já chci ta větší sluchátka Solo HD která máte dle webu v nabídce". "Nemáme" odvětil. "Proč prosím, v nabídce vaší a dalších dvou prodejen jsou". "Nějaký problém s dodavatelem". "Aha, proč to musím zjistit po cestování napříč Prahou sem a tam? Proč jsem se vám nedovolal na kontaktní telefon uvedený na webu společně s nabídkou"? "Protože tady nemáme pracovní sílu na pouhé zvedání telefonů". "Tak proč tam ten telefon máte"?
Já to v tu chvíli nevydržel a přiznal barvu. Že jsem zaměstnanec téže firmy a z pozice zákazníka se cítím opravdu velmi zklamán (popravdě jsem už v duchu dost zuřil). V tu chvíli mne ale opravdu dokonale ten človíček zničil! Řekl mi: "no ale když jste zaměstnanec, tak přece víte, že za situaci takovou jaká je můžeme všichni ve firmě. Ne jen jednotlivci". Abych vysvětlil: Telefonica O2 ČR je firma s velikým rozsahem činností a není to zdaleka jen o službách typu "koupíme si telefon a internet". Já sám pracuji hodně mimo ta dvě zmíněná odvětví. Přesto jsem byl obviněn. Takže pryč od toho a opět z pozice zákazníka. Kompletně špatný přístup za který nemohli ti zmínění prodejci. Neskutečné zklamání a jediný pocit. Já chtěl utratit 5000 korun. Slovy pět tisíc! A nikdo o ně nestál!?
Dovětek: víte, já jsem odmala první máj považoval za svátek. Ne práce prosím! To ať si volí jiní. Jen svátek. Jara, sluníčka, voňavých šeříků. Ukecávání táty "že když už je tak teplo půjdeme určitě na koupaliště…" prostě svátek. Letos ne. Byl to den kdy jsem strávil 3 hodiny popojížděním Prahou a dík metru z ní viděl prd. Ztracený čas, vztek a bezmoc.

MDMP

Sdílejte...

5 komentářů to “!! A dost !! >> Značkové prodejny O2 z pohledu zákazníka”

  • Petra C. says:

    Ale ušetřil jsi 5 tis z benefitů! 😀 Tak teď jdi do té lékárny a kup si tam něco na uklidnění 😉 😛 A to si vem, že jsi jezdil jen po Praze. Teď si představ, že se někdo kvůli tomuto do Prahy vydá třeba sto kilometrů. To by byla teprve „radost“!

    • Moje Dobroty says:

      Neušetřil. Řešil jsem to a už mám. Dovezli mi je do jiné prodejny takřka pod nos.
      Každopádně ano. V této zemi totiž zákonodárci mají plnou hubu keců, ale podpora běžného zákazníka je stále z říše pohádek. Reklama na kde co Ti urve hlavu hned po zapnutí TV, ale následná podpora a vstřícnost jsou stále dost tristní. A to ta u O2 patří k lepším.
      Mimochodem těch 100 km je extrém. Na tom webu jsou také mailové adresy na které se pravidelně reaguje. Jen to není hned.

      • Petra C. says:

        Těch 100 km rozhodně není extrém. Třeba já to do Prahy tak daleko mám a jsou prodejny, které nemají eshop, na svých webovkách deklarují nějaký výrobek skladem, tak se tam vydáš a ejhle – dojedeš a není.

        • Moje Dobroty says:

          Chápu a je to vážně blbé. Já bych asi do podobného risku v dnešní době nešel.
          Na druhou stranu je Ti asi jasné proč jsem napsal ten text.

  • Nicka Hnaná Větrem says:

    Nejlepší sluchátka jsou přeci Sony MDR-7506, to ví každej a navíc ti ještě zbyde keš chlapče, na další pičoviny 😀

    Zdaréc

Komentáře